سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی پیام‌رسان پارسی بلاگ پست الکترونیک درباره اوقات شرعی

92/10/10
5:12 ع

                 کارکرد حراست در جمهوری اسلامی مچ گیری از کارمندان نیست
شبکه ایران/ استاندار پایتخت، حراست دستگاه های دولتی را عاملی برای کاستن از انحرافات عنوان کرد و گفت: کارکرد حراست در جمهوری اسلامی مچ گیری از کارمندان نیست.

 ?سید حسین هاشمی? عصر روز دوشنبه در جلسه تودیع و معارفه معاون پرسنلی حراست استان تهران گفت: نیروهای حراست در دستگاه های دولتی، بازوی نظارتی آن دستگاه هستند و نقش آنها کاستن از مشکلات و انحرافات در دستگاههاست.

وی، حراست دستگاه های دولتی را تامین کننده سلامت دستگاه ها و نیروهای حراست را امین نظام دانست و بیان کرد: اگر در مجموعه ای مشکلی وجود داشته باشد و نیروهای حراست چشم پوشی کنند و مشکل را نادیده بگیرند دچار گناه بزرگی شده اند.

مقام عالی دولت در استان تهران افزود: حراست در عین رصد مسایل و مشکلات نباید در انجام کارها به گونه ای عمل کند که باعث ایجاد نگرانی در کارمندان شود.

وی اضافه کرد: محور کار حراست اخلاق مداری، تعامل با کارمندان و اعتماد سازی است و نباید در انجام وظایف طوری عمل شود که آبروی افراد دچار خدشه و آسیب شود.//23

منبع:ایرنا


  

92/10/2
7:6 ع

 

 عراقچی:

مذاکرات یک هفته بعد از کریسمس از سر گرفته می‌شود

به مقامات آمریکایی گفته‌ایم که نباید مشکلات داخلی و مشکلاتی را که با دوستانشان دارند با هزینه حقوق ملت ایران رفع کنند، این قطعا ناپسند است و ما با آن برخورد می‌کنیم.
مذاکرات یک هفته بعد از کریسمس از سر گرفته می‌شود

قانون آنلاین- عضو ارشد تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای گفت: مذاکرات فنی و کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و 1+5 یک هفته پس از تعطیلات کریسمس از سر گرفته می شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، سید عباس عراقچی معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه و عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان با بیان اینکه از توافق ژنو تاکنون، برخی مواضع مقامات آمریکایی درست نبوده و بعضا حتی خلاف توافق ژنو بوده، گفت: بر اساس آن مقرر شده گام بعدی مذاکرات را با حسن نیت برداریم.

وی گفت: آمریکایی‌ها در این مدت نیز اقداماتی داشته‌اند که شاخص‌ترین آن، درج نام 19 شرکت ایرانی یا خارجی جدید در فهرست تحریم‌ها به بهانه اجرای تحریم‌های گذشته است.

عراقچی افزود: آقای کوهن معاون خزانه داری آمریکا نیز با سفر به منطقه، فشارهایی به برخی کشورها برای اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان داشته که مجموعه این اظهارات و اقدامات، تحریک آمیز و خلاف حسن نیت و روحیه همکاری به عنوان لازمه اجرای توافق نامه ژنو محسوب می‌شود.

وی گفت: البته دولت آمریکا در شرایطی است که به علت امتیازاتی که به جمهوری اسلامی  ایران داده با انتقاد و اعتراض نمایندگان مخالف در کنگره و دوستان منطقه‌ایش اعم از رژیم صهیونیستی و دیگران مواجه شده و مجبور است.

عراقچی افزود: آمریکایی ها بابت موافقت با غنی سازی ایران، ورود به بحث درباره تحریم‌ها، توافق با ایران و کمک به ارتقای اقتدار منطقه‌ای و بین المللی جمهوری اسلامی ایران مورد انتقاد قرار گرفته اند و اقداماتشان برای پاسخگویی به این انتقادهاست.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای گفت: به مقامات آمریکایی گفته‌ایم که نباید مشکلات داخلی و مشکلاتی را که با دوستانشان دارند با هزینه حقوق ملت ایران رفع کنند، این قطعا ناپسند است و ما با آن برخورد می‌کنیم.

معاون وزیر امور خارجه همچنین، برخی برخوردها و سیاست‌های دوگانه در درون دولت آمریکا را نشان دهنده سردرگمی دولت این کشور دانست.

عراقچی افزود: این سردرگمی به نحوی است که هر یک از وزارتخانه‌های خزانه داری و امور خارجه کاری می‌کنند، برخی درصدد افزایش تحریم‌ها هستند و از طرفی اوباما گفته است تحریم‌های جدید کنگره را وتو خواهد کرد.

وی گفت:‌ این ناشی از امتیازاتی است که به ایران داده‌اند و مجبورند آن را توجیه کنند، اما حق ندارند این کار را با هزینه ایران و در خطر قرار دادن توافق ژنو انجام دهند.

ادامه مذاکرات کارشناسی پس از کریسمس/گفت‌وگوی تلفنی 45 دقیقه‌ای ظریف و اشتون

معاون وزیر امور خارجه در بخش دیگری از اظهاراتش گفت: مذاکرات فنی و کارشناسی جمهوری اسلامی ایران و 1+5 یک هفته پس از تعطیلات کریسمس از سر گرفته می شود.

عراقچی با اشاره به مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 در ژنو، عنوان کرد: مذاکرات بسیار فشرده و طولانی بود که به مدت چهار روز از پنج شنبه در این شهر برگزار شد.

عراقچی هدف از این مذاکرات را تصمیم گیری درباره راهکارها و ضابطه‌های اجرایی مربوط به توافقنامه ژنو دانست و افزود: به رغم مذاکراتی که قبلا در وین داشتیم و اکنون در ژنو داریم پیشرفت ما به علت برخی تفاسیر و برداشت‌هایی که از مفاد توافق صورت گرفته خیلی سریع نبوده است.

وی گفت: این تفاسیر و برداشت‌ها از نظر ما درست نیست و باید دقت بیشتری صورت گیرد، به این علت در بسیاری موضوعات توانسته‌ایم پیشرفت‌هایی داشته باشیم اما در برخی موضوعات کماکان اختلاف نظر بین طرفین باقی است.

عضو ارشد تیم مذاکره کننده هسته‌ای کشورمان افزود: تماس‌های در سطوح بالاتر و گفت‌وگو بین بنده و خانم اشمیت به تماس تلفنی خانم اشتون با آقای ظریف منجر شد که حدود 45 دقیقه طول کشید و برخی موارد اختلافی مرور شد.

وی ادامه داد: در این تماس تلفنی تصمیم گرفته شد که این مذاکرات ادامه یابد اما با توجه به تعطیلات کریسمس که این هفته در پیش است توقفی را خواهیم داشت و بعد در فاصله یک هفته دوباره این مذاکرات از سرگرفته خواهد شد.

معاون وزیر امور خارجه گفت: این توقف فرصت خوبی برای ارزیابی دوباره مسایل و مشورت‌های بیشتر در تهران است تا در دور بعدی با جمع بندی بهتری در مذاکرات حاضر شویم.

عراقچی افزود: ممکن است تصمیم بگیریم در دور بعدی، سطح مذاکرات را مقداری بالاتر ببریم یا حداقل آغاز مذاکرات در سطح بالاتری باشد تا برخی مسائل که نیاز به تصمیم سیاسی دارد در آن سطح بهتر تصمیم گیری شود و ما در نهایت بتوانیم درباره نحوه اجرای توافق نامه ژنو به جمع بندی برسیم.

وی گفت: همچنین در ادامه مذاکرات باید تاریخی را برای آغاز گام نخست توافق نامه ژنو تعیین کنیم.

عراقچی افزود: در این مذاکرات کارشناسان فنی ما به سرپرستی آقای بعیدی‌نژاد مدیرکل سیاسی وزارت امور خارجه حضور دارند و گروهی از کارشناسان بخش‌های مربوط به مسائل تحریم و هسته‌ای وی را همراهی می‌کنند.

وی گفت: ممکن است دور بعدی مذاکرات در سطح معاونان وزیر یا حداقل بنده و خانم اشمیت آغاز شود تا برخی مسائل که نیاز به تصمیم گیری و جمع بندی سیاسی دارد در همان جلسه تصمیم گیری شود.

عراقچی افزود: شکل و جزییات دور بعدی مذاکرات باید بیشتر بررسی کرد اما آنچه مسلم است دور دوم مذاکرات کارشناسی با توجه به تعطیلات سال نو میلادی خاتمه خواهد یافت و یک هفته بعد از سر گرفته خواهد شد.

گفتنی است پنجمین دور مذاکرات کارشناسی ایران و 1+5 که از روز پنجشنبه در شهر ژنو آغاز شده بود عصر دیروز به وقت ژنو پایان پذیرفت.

 


  

92/10/2
6:42 ع

 رییس جمهور‌:

تصویب قطعنامه اخیر سازمان ملل، گواه ترفیع جایگاه ملت ایران است

در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک طرحی پیشنهاد کردیم که جهان «علیه خشونت و افرا‌طی‌گری» متحد شود که حروف اول این عبارت به انگلیسی واژه wave را می سازد و اشاره لطیفی به ایجاد موجی در جهان برای مقابله خشونت دارد.
تصویب قطعنامه اخیر سازمان ملل، گواه ترفیع جایگاه ملت ایران است

قانون‌آنلاین- رییس‌جمهور در جلسه امروز هیات دولت، اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را به همه شیفتگان مکتب حسینی(ع)، تسلیت گفت و افزود: پیام اربعین حسینی(ع) اینست که رساندن پیام شهیدان، اهمیتی هم مرتبه شهادت دارد.

به گزارش ایسنا،‌ حجت الاسلام و المسلمین دکتر روحانی با بیان اینکه از نخستین اربعین در کربلا تا به امروز هر ساله پیام حماسه حسینی توسط زائران و عزادارن به نسلهای بعد منتقل شده است، تصریح کرد: این وظیفه بزرگ پیام رسانی باید نصب العین همه علاقمندان به مکتب حسینی(ع) قرار گیرد.

رییس جمهور حضور چند میلیونی شیفتگان سیدالشهداء در کربلا در اربعین امسال را گواه رشد روزافزون نفوذ پیام امام حسین(ع) در قلوب مردم در گوشه و کنار جهان دانست و خاطرنشان کرد: در انقلاب اسلامی که درس خود را از نهضت امام حسین(ع) گرفت، مردم نشان دادند مکتبی که می‌تواند نجات بخش بوده و ما را در برابر دشمنان مقاوم نگهدارد ، خط اباعبدالله(ع) است.

رییس جمهورهمچنین با اشاره به تصویب قطعنامه اخیر در مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: در سخنرانی مجمع عمومی سازمان ملل در نیویورک طرحی پیشنهاد کردیم که جهان «علیه خشونت و افرا‌طی‌گری» متحد شود که حروف اول این عبارت به انگلیسی واژه wave را می سازد و اشاره لطیفی به ایجاد موجی در جهان برای مقابله خشونت دارد.

دکتر روحانی افزود: زمانی که این پیشنهاد را از طرف ملت ایران ارائه کردیم، انتظار نمی رفت به این سرعت پیش رفته و اینگونه مورد استقبال جامعه جهانی قرار گیرد؛ گرچه اسراییلی‌ها با آن مخالفت کردند ولی به علت ترسِ از انزوا جرات نکردند رای مخالف دهند و جوّ جلسه به گونه‌ای بود که با اجماع به تصویب رسید.

رییس جمهور اظهار داشت: دنیای استکبار که سالها تلاش می‌کرد جمهوری اسلامی ایران را مروج خشونت معرفی نماید، اینک با ناباوری می‌بیند که ایران در قامت پرچمداری موج ضد خشونت و افراطی‌گری در جامعه جهانی ظاهر شده است و از این رو سعی می کند با توطئه سکوت، این رویداد مهم را کمرنگ سازد.

دکتر روحانی تصریح کرد: تصویب این قطعنامه به معنای ترفیع جایگاه ملت ایران است، چراکه پیام این ملت در حماسه انتخابات 24 خرداد، اعتدال بود و امروز این پیام این چنین مورد استقبال جهانیان قرار می‌گیرد.

رییس جمهور یادآور شد: با این رویداد، یک بار دیگر در صحنه سیاسی، جمهوری اسلامی ایران در مقابل صهیونیست‌ها موفق می‌شود که توطئه منزوی سازی آنان را با شکست مواجه کند؛ این پیروزی تنها متعلق به دولت نیست، بلکه پیروزی ملت ایران و رهبری معظم انقلاب است و ما امیدواریم در سایر صحنه‌ها هم شاهد موفقیت و افتخار ملت ایران باشیم.

دکتر روحانی افزود: پیام این قطعنامه، پیام رحمت است، همان پیام اصلی پیامبر رحمت محمد مصطفی(ص). در قرآن نیز که پیام رحمت است از 114 سوره قرآن 113 سوره با «بسم‌الله‌الرحمن الرحیم» آغاز می‌شود که بر رحمانیت خدا تاکید می‌کند؛رفتار امام حسین(ع) در کربلا هم درس رحمت و مهربانی بود. در اولین برخورد با لشکر دشمن امام (ع) دستور می‌دهد که به آنان آب بنوشانند ابا عبدالله(ع) با این حرکت می‌خواهد به آنها هم درس رحمت و انسانیت بدهد البته در مقابل تعرض و جنایت آنها هم شجاعانه تا سرحد شهادت ایستادگی می کند.

رییس جمهور با بیان اینکه وظیفه ما تلاش برای تغییر تصویری است که دشمنان برای اسلام و ایران ساخته‌اند و با اشاره به اینکه باید تصویر واقعی اسلام رحمت را به جهانیان نشان دهیم، گفت: تصویب این قطعنامه فرصت مغتنمی را ایجاد می کند تا چهره راستین اسلام و تشیع به جهانیان معرفی شود.


92/10/2
6:28 ع

                                          عزاداری هیئت‌های دانشجویی به مناسبت اربعین حسینی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی برگزار شد.
عزاداری هیئت‌های دانشجویی در محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی

قانون آنلاین-

در اربعین شهادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران با وفای ایشان، با عزاداری هیاتهای دانشجویی از سراسر کشور در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی، حسینیه امام خمینی(ره) یکپارچه احساس و شور و شعور حسینی بود.

به گزارش ایسنا، در این مراسم، حجت الاسلام و المسلمین قاسمیان به تبیین ابعاد نورانی نهضت تاریخ ساز امام حسین(ع) و روشنگری‌های درس آموز کاروان اسرای کربلا پرداخت.

در ادامه‌ی این مراسم معنوی آقای مطیعی -ذاکر اهل بیت(ع)- بر مصائب حضرت سیدالشهدا و کاروان اسرا مرثیه‌سرایی و نوحه‌خوانی کرد و دانشجویان و دانشگاهیان در حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی به عزاداری و سینه‌زنی پرداختند.

همچنین دانشگاهیان نماز ظهر و عصر را به امامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای اقامه کردند.

در پایان این مراسم رهبر معظم انقلاب اسلامی در سخنان کوتاهی از اجتماع پرشور دانشجویان عزادار در اربعین حسینی تشکر کردند و افزودند: این جلسه گرم و پرشور با حضور نخبگان و با این شور و شعور و اخلاص از جمله جلسات بی نظیر است.

ایشان ضمن دعا برای جوانان کشور تاکید کردند: این کشور و آینده آن متعلق به جوانان است و شما باید بار این مسوولیت سنگین و پر افتخار را به سر منزل مقصود برسانید.


مشخصات مدیر وبلاگ
 
لوگوی وبلاگ
 

عناوین یادداشتهای وبلاگ
خبر مایه
بایگانی
 
لینک‌های روزانه
 
صفحه‌های دیگر
دسته بندی موضوعی
 
روحانی ، هاشمی ، انتخابات ، حسن روحانی ، سوریه ، انتخابات92 ، انتخابات ریاست جمهوری ، احمدی نژاد ، خاتمی ، تصاویر ، مجلس ، جلیلی ، دیدار ، امریکا ، هسته ای ، عارف ، عراق ، مصر ، ولایتی ، انتخابات ریاست جمهوری 11 ، داعش ، تسنیم ، رای دادن ، گاردین ، هاشمی رفسنجانی ، کابینه ، ایران ، بشار اسد ، بیانیه ، انتخابات ریاست جمهوری یازدهم ، پیروزی روحانی ، تحلیف ، انتخابات ایران ، انتخاب روحانی ، المانیتور ، اعتدال ، 24 خرداد ، اردوغان ، دولت روحانی ، روسیه ، کیهان ، نظرسنجی ، نظرسنجی انتخاباتی ، نوبخت ، کابینه دکتر روحانی ، کابینه روحانی ، ظریف ، مشهد ، مذاکرات هسته ای ، مرسی ، مقام معظم رهبری ، ناطق نوری ، مناظره ، قالیباف ، لبنان ، مشایی ، 13 ابان ، عربستان ، عسکر اولادی ، شیمیایی ، علی مطهری ، ریاست جمهوری ، سخنرانی ، سرمقاله ، سیاسی ، وزیران ، قطر ، کابنه روحانی ، کدخدایی ، رییس جمهور منتخب ، زنگنه ، رحیم مشایی ، رد صلاحیت ، رژیم صهیونیستی ، رای ، تبلیغات ، تحریمها ، تصویر ، جمهوری اسلامی ، جنگ ، توییتر ، تکذیب ، جامعه مدرسین ، حمله نظامی ، حمایت ، حدادعادل ، حسین شریعتمداری ، اسد ، اصلاح طلبان ، اصلاحات ، اصولگرایان ، اقتصاد ، تروریستها ، بی بی سی ، بی بی سی فارسی ، پیشروی ، تابناک ، انتخابات ریاست جمهوری11 ، انتخابات ریاست جمهوری92 ، انتخابات,حمله,قالیباف,یاسوج ، انتخابات,رهبر معظم انقلاب ، تروریستی ، ترکیب کابینه روحانی ، ترکیه ، تحلیل ، تحلیل تازه ، تحلیل متفاوت ، تحولات مصر ، تخریب قبور ، تدبیر رهبری ، بیانیه سازمان بسیج مستضعفین ، بیشبینی ، پاس گل به اقای روحانی ، پاسخ دحمله ، پایان ریاست جمهوری ، پذیرش روحانی,غرب ، پرز ، پور محمدی ، پیام انتخابات ، پیام تبریک ، پیامن ، پیروزی تمام عیار ، بشارتی ، بمبگذاری ارژانتین ، بنرهای ضد مذاکره با امریکا ، بنیاد احتمالی بهار ، بنیاد باران ، بهار ، بهبود روابط ، ایلاف ، اینترنت ، اکبر هاشمی رفسنجانی ، باخت ، بازرسی ، باهنر ، بحران داخلی ، بحران هسته ای ، بداخلاقی ، بده بستان سیاسی ، برپایه مدل سوریه ، برتری ارا ، برنامه 100 روزه ، برنامه 4 ساله ، برنامه تبلیغاتی ، برنامه تلویزیونی ، برنده ، برودپیک ، انتخاباتی ، انتقاد ، انصراف ، اهداف امریکا ، اهل سنت ، اوباما ، اولین اقدام ، اولین رهبر خارجی ، اولین سفر ، اولین نشست خبری ، ایات اعظام ، ایت ا.. سیستانی ، ایت ا... خامنه ای ، ایت ا... سیستانی, ، ایتالیا ، اقوام ایرانی ، ال مانیتور ، الحیات لبنان ، العربیه, ، اطلاعیه ، اصولگرا ، اعتراف کثیف,سی ان ان ، اعتلاف ، اعتلاف پنجگانه ، اعزام ناو جنگی ، اعضای جامعه روحانیت مبارز ، اعلام جهاد کفایی ، اعلام قطعی ، افشاگری ، اقبال مردم ، المصری الیوم ، المنار ، الیاس نادران ، امام حسین ، امام حسین ع ، امام زمان ، امانت ، انتخاب مردم ، انتخاب وزیران ، امریکا,هشدارهای ایران,سوریه ، امنیت تل اویو ، انتخابات ریاست جمهوری 24 خرداد ، اسراییل ، اسماعیل کوثری ، اسید پاشی ، اشتون ، اشکال ، ,تحقق صلح ، ,سازمان ملل,ملت ایران ، ,سالروز ترور جان اف کندی ، ,فلسطین ، ,مذاکرات صلح,_رژیم صهیونیستی ، ارسال کشتی جنگی ، اریا ، اریل شارون ، از منقل تا ثروت ، استانها ، استانی ، اسحاق جهانگیری ، 25 خرداد ، 3 خانواده شهید ، 4 دیپلمات ربوده شده ، 5 برابر ، ابراهیم اصغر زاده ، ابو صقار ادم خوار ، ابوترابی فرد ، ابوصقار ، اتحاد ، اتهام ، اجلاس ، احمد خاتمی ، احیای سازمان مدیریت وبرنامه ریزی ، اخرین ، اخرین اخبار ، اخوان المسلمین ، اخوان المسلمین مصر ، اخوندی ، ادمخوار سوری ، ارای ، ارای روحانی ، اربعین ، ارتش ، ارتش مصر ، اردن ، حسینیه ارشاد ، حق الناس ، حل مساله هسته ای ، حماسه ، حماسه 24 خرداد ، حماسه اقتصادی ، حرم زینبیه ، حزب ، حزب ا... ، حزب سلفی نور ، حزفیات فیلم ، حسن خمینی ، حمایت جبهه مقاومت وپیشرفت ، حمایت عربستان ، حمایتاز روحانی ، حمد بن خلیفه ال ثانی ، حملات ، حمله ، حکیمی ، حسن روحجانی ، خالتمی ، خانه پدری حسن روحانی ، خانواده هاشمی رفسنجانی ، خبر رد صلاحیت ، خبرانلاین ، خبررد صلاحیت ، خبرگزاری فرانسه ، خراسان ، خرداد ، خشم اسراییل ، خشم تل اویو ، خطیب جمعه بیرجند ، خلیفه وقت ، خمپاره ، خونبهای ، خیابانهای پایتخت ، دادگاه ، دادگاه کیفری ، داستان گاو ، جاوید قربان اوغلی ، جشن ، جشن پیروزی ، جلسه ، تکفیریها ، تکیه کلام ، ثبت نام انتخاباتی ، ثمری ندارد ، جهانگیری ، جیمزبیکر ، جک استراو ، چامسکی ، چین ، حاشیه های انتخاباتی ، حامیان روحانی ، حجاب ، حجت الاسلام روحانی ، تظاهرات ، تفاوت ، تفاوت خاتمی با روحانی ، تفسیر ، تلاش برای دور کردن از ایران ، تماس تلفنی ، تمدید ، تمیم بن حمد ، تنفیذ ، تهران امروز ، توان اصلاح طلبان ، تصاویر استقبال ، تصویب قطعنامه ،
لوگوی دوستان
 
دوستان
 

ترجمه از وردپرس به پارسی بلاگ توسط تیم پارسی بلاگ